• You are currently viewing our forum as a guest which gives you limited access.

    By joining you will gain full access to thousands of Videos, Pictures & Much More.

    Membership is absolutely FREE and registration is FAST & SIMPLE so please, Register Today and join one of the friendliest communities on the net!



    You must be at least 18 years old to legally access this forum.
  • Hello Guest,

    Thanks for remaining an active member on GayHeaven. We hope you've enjoyed the forum so far.

    Our records indicate that you have not posted on our forums in several weeks. Why not dismiss this notice & make your next post today by doing one of the following:
    • General Discussion Area - Engage in a conversation with other members.
    • Gay Picture Collections - Share any pictures you may have collected from blogs and other sites. Don't know how to post? Click HERE to visit our easy 3-steps tutorial for picture posting.
    • Show Yourself Off - Brave enough to post your own pictures or videos? Let us see, enjoy & comment on that for you.
    • Gay Clips - Start sharing hot video clips you may have. Don't know how to get started? Click HERE to view our detailed tutorial for video posting.
    As you can see there are a bunch of options mentioned in here and much more available for you to start participating today! Before making your first post, please don't forget to read the Forum Rules.

    Active and contributing members will earn special ranks. Click HERE to view the full list of ranks & privileges given to active members & how you can easily obtain them.

    Please do not flood the forum with "Thank you" posts. Instead, please use the "thanks button"

    We Hope you enjoy the forum & thanks for your efforts!
    The GayHeaven Team.
  • Dear GayHeaven users,

    We are happy to announce that we have successfully upgraded our forum to a new more reliable and overall better platform called XenForo.
    Any feedback is welcome and we hope you get to enjoy this new platform for years and years to come and, as always, happy posting!

    GH Team

Het Goddelijk gezang van de merel.

R

Rozas

Guest
De voorbije nacht was ik bij hem blijven slapen zoals wel eens vaker gebeurd bij goeie vrienden.
Na het ontbijt waren zijn ouders vertrokken.
Het zou een warme dag worden,in zwembroek,weggezakt in de dikke witte kussens van de tuin zetels,haalden we herinneringen boven van het voorbije
schooljaar, de mevrouw van wiskunde en de leraar geschiedenis, we tetterden
honderduit.
Hij vroeg of ik zin had in een ijsje, ja dat lustte ik wel en terwijl hij het lekkers
ging halen dwaalde mijn gedachten af naar de voorbije nacht.
We hadden in zijn bed geslapen, dat vonden zijn ouders oké, toen ik even wakker werd lag hij op zijn rug, het hoofd van mij afgewend,het laken van zich afgesmeten waardoor het naakte bovenlichaam zichtbaar was.
Diep in mij voelde ik iets ontwaken en ik betrapte mij op een erectie alleen maar door naar hem te kijken.

Hij kwam terug met het ijsje:"Er is er maar ene meer".
Hij kwam naast me staan, de bobbel in zijn broekje ter hoogte van mijn ooglijn
en het was net alsof ik,even maar, iets zag bewegen in het zwembroekje.
Enkele seconden stilte...wellicht had hij het gemerkt.
"Weet je wat we delen het"
Hij stapten met één been over de zetel, zette zich gewoon op mijn schoot
met het gezicht naar mij, verwijderde het papiertje en beet een stuk uit het
ijsje, hij lachte.
"Nu jij". Op mijn beurt beet ik een stuk uit het ijsje en lachte verlegen terug,
hoe zaten we daar nu?
Terwijl ik mijn lippen likte nam hij het ijsje terug en beet er opnieuw in en geheel onbedacht legde ik mijn handen op zijn zijden en schrok van wat ik deed...hij glimlachte weer en kwam met het gezicht dichter bij mij.
"Ik vind dit wel fijn ". Ik drukte me dieper in de kussens en keek hem recht in de ogen.
Eigenlijk leken we op elkaar, we hadden dezelfde kleur in de ogen,waren even
groot en hadden dezelfde lichaamsbouw,zijn haren gingen net als bij mij voor de ogen en we straalden evenveel warmte uit,geen wonder dat de mensen dachten dat we broers waren.
En toen ineens drukte hij zijn lippen tegen de mijne...voor mij het eerst in mijn leven...maar voor hem? ik wist het niet...
Met zoveel passie duwde hij zijn tong in mijn mond, ik zoog eraan en vond het lekker en ik voelde dat ik een deur achter mij aan het dicht trekken was en een nieuwe levensfase zou beginnen.
We kusten zo intens en wriemelde met de vingers door elkaars haren tot hij ineens opstond het zwembroekje uittrok en zich terug op mij zette.
Ik werd een beetje bang...wat zouden mama en papa hier wel van vinden,
hij had wellicht al geexperimenteerd maar ik was..."bleu".
Hij merkte mij twijfel. "Vind je het niet fijn zo wij twee?"
"Jawel maar..."

Mijn broekje lag nu op de grond naast het zijne,nog nooit had ik zo naakt voor een jongen gelegen.
Ik voelde zijn warme tong langs mijn navel...krulletjes maken in het schaamhaar.
De natte mond schoof over mijn penis en slurpte aan mijn ballen waardoor een stroompje voorvocht naar beneden liep.
Hij zette zich terug op mijn schoot,mijn half erecte penis tussen zijn billen,
zachtjes wiebelde hij met het bekken.
Het genot die door mijn lichaam voer deed me de ogen sluiten en me dieper wegzakken in de kussens.
Weer kusten we elkaar intens en door die houding drukte mijn penis tegen de warme ingang van zijn lichaam en weer wiebelde hij met het onderlichaam en voelde ik hoe gemakkelijk mijn eikel, glad gemaakt door het eerste geil en speeksel, naar binnen gleed.
Ik hoorde alleen nog maar gezucht en gekreun en het ritmische geluid van de gazonsproeier en het goddelijk gezang van een merel en doordat hij zich nu recht zette schoof mijn penis helemaal naar binnen.
Het hoofd in de nek,de ogen dicht en de mond half open,zo zach ik hem genieten op en neer bewegend.
Het bloed gierde langs mijn slapen, het eentonige geluid van de gazonsproeier
leek te versnellen en dreef als het ware het tempo op.
Als een strakke hand omklemde zijn aars mijn penis die nu diep in hem op verkenning was en zijn schuddende balzak en wippende penis boden zo'n geil zicht dat ik het sperma in mij voelde opborrelen.
Het steeg en voerde gejaagd door m'n penis...enkele seconden hield alle geluid op...ik hoorde mezelf schreeuwen en de merel klabetterend wegvliegen...
voor het eerst in mijn leven kwam ik in iemands lichaam klaar en voelde hoe hij het ritme remde om me de tijd te geven alles uit te spuiten.

Even was ik van de aarde weg geweest.
Het geluid kwam terug,de gazonsproeier klonk rustiger en de merel hervatte zijn gezang elders en bracht me tot rust.
Ik durfde niet te denken...waren we niet te jong? maar ach dat gegons in m'n hersenen ik had geen controle meer over mijn lichaam iets anders stuurde nu.


Het zachte strelen van de zonnestralen en het behendig spelen van zijn vingers en nadien het speeksel van zijn tong...m'n gezicht diep in de witte kussens gedrukt,kontje in de lucht, je kent die houding wel,hij was zo zacht en lief en likte mijn kontje alsof het het ijsje was.

Als een volleerd bedrijver van het liefdesspel schoof hij zijn penis in en uit.
De warme eikel had de deur geopend maar niet zonder enkele pijnlijke kreetjes.
Eindelijk, na een gevoel van eindeloosheid kietelden zijn schaamharen tegen mijn reet alsof het een balseming was.
Het geluid van de gazonsproeier en het gezang van de merel kregen het gezelschap van het zuigende geluid die z'n in en uit schuivende lul maakte.
Ik wist niet meer wat ik voelde, iedere zenuw was bezet,nog nooit was mijn aars zo uitgerekt en nog nooit hadden mijn tepels zo'n genot door mijn lichaam gevoerd nu hij ze kneedde tussen zijn vingers.

Geen geschreeuw,maar tanden beten in mijn schouders zonder pijn te veroorzaken.
Handen omklemden mijn middel in een on om kom bare greep.
Het heftig schokken van het onderlichaam van mijn vriend, ik kreeg een warme gewaarwording in mij en minuten later stootte mijn lichaam de slap geworden penis van mijn vriend uit.

We vielen in slaap, iets van mij in hem en iets van hem in mij.
Benen en armen van de ene over de andere als wilden we beletten dat iemand zou weggaan.
De dikke witte kussens in de zetels in de tuin van de ouders van mijn vriend
waren lichtjes bevuild maar wie trekt zich daar wat van aan?
Het ijsje was gesmolten en liep van de tafel op de terrastegels en ver weg tussen droom en roes hoorde ik het ritmisch geluid van de gazonsproeier en het goddelijke gezang van de merel.

 
Last edited:
Top